helllo!

Heeejjj bloggen.

snart börjar jag i en ny skola :(

aja men idag var jag med Elsa först.
det var typ nån i hennes lägenhet.... ni vill inte veta.......
men sen var jag på zinken med Elsa hedda och Emma
vi träffa Fredrik Cw och Noel.
efter träffa jag magda Kalle Hedda och Emma.

orkar inte ladda upp bilder.

                                                                               


Glitter Text @ Glitterfy.com

Postat av: Pappa

Hej Stumpan,

jag är glad och stolt över att du vågade börja i en ny skola, tror och hoppas det blir bra på alla sätt och att du kommer att trivas.

Pappsen

2010-08-19 @ 18:55:26
Postat av: Sverrejuni

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-15 @ 16:39:15
URL: http://sverrejuni.blog16.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback