Amir!!!!

Tjoooo!

Igår sov Elsa Magda och Hedda över hos mig.

det var fett roligt sen gick Magda Elsa och jag till Kebaben.

sen träffa vi Olivia vi var med Henne på Elsas gård

sen gick vi hem till mig och vi gjorde....

Det är hemligt.
haha!

sen gick Elsa och jag till Ica vet du vad vi såg?
Amir och Rosanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shit!

ni kanske inte tror oss men vi har bildbevis!



Min bild blev lite suddig för Elsa skakka :s


                                                                                                         




Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej!



Å men tack så hjärte mycket - vad glad jag blev. Din är fin med ju!

2010-06-20 @ 23:16:00
URL: http://wiilow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback