Humlan

Tjoo bre!

idag var jag var jag på Hunlan  det var fett roligt! <3
jag var där med Elsa och Olivia vi bada padla kanot och gjorde en hemsk grej och äkligt.
jag och Elsa åkte in i en tunnel och där var det hemskt!
aja sen var jag en stund med Elsa vi var och åt glass sen gick vi på Eclips fanavent.
sen gick jag hem och nu kanske ska jag till en resturang med mammas kompis
och jag och min bror.  det var en rolig dag<3








                                                                                                       


Postat av: mira

Såg roligt ut (bilderna)! ;)



SV: Jag vet! x)

Nej, men tacktack! ^^

2010-06-22 @ 16:08:42
URL: http://miiraliindberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback