100 frågor

1) Namn: Alexandra Blomberg
2) Kön: Kvinna
3) Bor: Stockholm
4) Läggning: ?
5) Personlighet: .....


6) Relation nu:
Singel
7) Gamla relationer: Kommer inte ihåg..
8) Oskuld eller ej: oskuld..
9) Kyssa eller krama: kyssa
10) Bäst med din relation: Jag är singel men om det är de andra så..


11) Musiksmak:
Lite balndat.
12) värsta musiken: Opera
13) Bästa banden/musikern: Inte vetja finns ju många, haha
14) Sweden Rock eller Hultfred: Venne.
15) Instrument du spelar: Inget
16) Klädsmak: De jag trivs i!
17) Var handlar du: Öhm, affären.
18) Converse: vill ha vita
19) Sminkprodukter: venne
20) Kläder idag: Vaddå klder idag? annars mjukis kläder


21) Favoritfilm:
burlesque
22) Favoritserie: Vet inte.
23) Bästa skådisen: Jag vet inte..
24) Bästa effekten: Ha?
25) Roligaste filmen: Finns många.


26) Spelstil: Brukar inte spela så mycket.
27) Bästa spelet: ps3 med black ops
28) Du har konsoler: va?
29) Bästa 'datamaten': Godis, chips & såklart cola
30) Bästa hemsidan: blogg.se ;)


31) Mitt rum:
Tråkig.
32) Färger på väggarna: gul -.-
33) Färger på golvet: vitt
34) Färger på taket: Vitt.
35) Roligaste saken i ditt rum: Datorn, hihi


36) Min familj:
Mamma, pappa låtsas mamma små syskon och storebror
37) Syskon: ingen riktig är  adopterad
38) Bästa släktingen: farmor
39) Antal begravningar du vart på: 2
40) Antal bröllop du vart på: Vet inte..

41) Favoritmat: Hm.. gillar det jag äter
42) Favoritdricka: Coca-Cola
43) Favoritgodis: allt typ
44) Äckligaste maten: Vet inte äter bara de goda
45) Äckligaste drickat: Dricker det som äe gott.


46) Sverige:
Där bor jag, ja.
47) Tyskland: Gotentag, eller hur det nu stavas?
48) Italien: Jaha..
49) Frankrike: Okej.
50) England: mm
51) USA: Dit jag vill åka
52) Japan: Det var jordbävning och allt där..
53) Indien: aa
54) Finland: jaha..
55) Australien: japp


56) Din hemstad:
good
57) Tycker du om den: Au
58) Stockholm: ja?
59) Göteborg: Liseberg!
60) Kiruna: Var ligger de?
61) Malmö: Det ligger i skåne, ja.
62) Kalmar: ?
63) Jönköping: Okaj
64) Östersund: .... 
65) Haparanda: var?


66) Mobilabonemang:
telenor
67) Antal skickade SMS: aldeles för mycket!
68) Antal skickade MMS: inga
69) Antal samtalstimmar: inga!
70) Senaste SMSaren/samtalaren:  Magda


71) Senaste maten:
hamburgare
72) Senaste drycken: Vatten.
73) Senaste filmen: Kommer inte ihåg
74) Senaste personen du pratade med: Oliver
75) Senaste MSN-kontakten: -
76) Lasange eller pizza:
Båda.
77) Köra bil eller bli skjutsad: Köra om jag hade körkort och det viktigaste, alltså kunna köra..
78) Kärlek eller vänskap: Båda!
79) Död eller levande: Levande?
80) Mejl eller brev: Mail


81) Favoritdjur:
Många
82) Religion: Ingen?
83) Frisyr: hästsvans!
84) Bästa transportmedlet: Bil.
85) Sämsta transportmedlet: Gå, cyklar.


86) Bästa vännen:
Hedda & Emma
87) Mobbing: Usch.
88) Vandalism: ?
89) Skolan: Vaddå skolan? 
90) Bästa läraren: Gunel


91) Vad är klockan nu:
16.34
92) Vad ska du göra imorron: ska till skolan
93) Vad tror folk om dig: Inte vet jag?
94) Stämmer det: aa
95) Dagens planer: ut i fina vädret
96) Dagens kärlek: ...
97) Dagens hatobjekt: ?


98) Var det här kul o göra:
Sådär..
99) Hur lång tid tog det o göra: vet inte..?
100) Ska du göra om den här igen: Tror inte det.





Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback