ingetliv.se

FAKTA:
Smeknamn:
Alex
Födelsedag: 30 maj
Bor: söder
Arbete: Kör hårt i skolan (not)

FAVORIT…
Färg:
Rosa och vit
Plats: Sängen, på en strand
Drog: Mobilen, datan, godis
Fordon: mina ben
Film: burlesque
Djur: hund
Affär: Gina, h&m, bikbok

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
Dom som känner mig vet att jag alltid kollar i varje spegel jag ser
Gnälla: Ganska ofta ja
Skrika: Händer väl
Sova: Är underbart, så ja
Drömma mardrömmar: Faktiskt inte så ofta!
Försöka vara annorlunda: Försöker ingenting
Klä dig i svart: Jadåå
Ha sex: -.-
Hata folk: hahahahahha. ja
Lita på folk: Vissa

NÄR…
Åt du senast:
föra nåra timmar sen
Läste du en bok senast: igår
Var du på konsert senast: typ aldrig varit på det xD
Kysste du någon senast: Någon dag sen
Svor du senast: för 1 sekund sen
Klagade du senast: denna dag
Är det sommar: när man är brun, när man är med folk man tycker om, när man grillar , när man kan gå i badkläder utan att frysa arslet av sig,  när alla är glada, jaaa då är det sommar !!!

VEM…
Saknar du:
Deni
Rörde dig sist: Anna
Kysste dig sist: Funderar på fall jag ska skriva ut det här
Fick du sms från senast: pappa

HAR DU…
För många vänner:
Kan inte ha för många
Tvångstankar: vet je
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: nä
Brutit några ben: Nej
Egen dator: såklart
Gjort bort dig rejält: HAHAHAH om jag har
Bra självförtroende: sådär
Kysst någon: ja
Haft sex: -.-
Köpt kondomer: nej ?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej!
Blivit kär i någon på nätet: För läääänge sen
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: mh.......

HUR...
Går du:
svänger lite på rumpan, vickar på höften osv, fast nä, vanligt?
Fördriver du tiden: datan vad annars
Mycket pengar har du: some cash you know
Tjänar du pengar: Neejjjj
Ofta diskar du: Använder diskmaskinen lixom
Ofta städar du: När jag känner att mitt rum har gått i överstyr
Ofta träffar du din familj: Oftast varje dag
Mycket äter du: mat <3

ÄR DU..
Förstående:
Ibland
Öppensinnad: va?
Arrogant: WTF
Osäker: beror på vad
Blyg: Ibland
Smart: den va nästan rolig, ne skoja jag är fett smart
Sentimental: okej jag är osmart, va?
Pratglad: Hihi ja
Beroende: av? hihi



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback