Kan du kan jag

KÄRLEK
1. Är du singel nu? Yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja, verkligen
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Haha ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? ja :/
7. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Yes
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
9. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Ja faktiskt
10. Somnat gråtande pga kärleken? nej
11. Varit på en blind date? nej
12. Varit på en vanlig date? nej..
13. Var det trevligt? ...
14. Har du lätt att bli kär? Tyvärr ..
15. Har du någonsin varit kär? Ja
16. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - JAAAAAAAA!
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? ja
2. Är du ofta med dina vänner? Ja
3. Vad brukar ni hitta på? Ja, det man kan göra utan att gå över gränsen
4. Bästa minnet med nån vän? bästa minnet var med Elsa.
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Hedda och Emma
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja
7. Har du hatat din bästa vän? - Inte hatat precis
8. Litar du på din bästa vän? - Ja det gör jag
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? yes.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? yes
12. Vart bor din bästa vän? - de du ;)
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - jupp
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Klart
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej
17. Vilken kompis var du senast med? Elsa
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Ja när dom behöver mig så ställer jag upp såklart
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Anna
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Magda och Kalle
SISTA SOM
1. Du fick en puss av? pappa xD
2. Sov med dig i samma säng? hm...
3. Du delade ett riktigt skratt med? Anna
4. Du gick på bio med? Minns inte
5. Du höll i handen? hm..
6. Du gick på stan med? Elsa
7. Du delade en pizza med? Ähh
8. Du ringde? Anna
9. Skickade ett sms till dig? Anna
10. Du kramade? Elsa
11. Gjorde dig lite besviken? - en tjej
12. Gjorde dig mycket besviken? - --------------
13. Du skrev med på msn? - har slutat med det men annars en pedofil
14. Du snackade skit om? Ofta jag skriver ut det här ?!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback