Black ops

Glömde att berätta om min dag typ. först börja med att jag träffa Elsa för
vi skulle klippa oss men vi åt först på subway sen gick vi till frisören sen fika
vi. efter det så åkte vi till bromma för att fira min bror så vi åt tacos och tårta
mm :D tjokisar! xd sen tog det typ 1 timme för oss för att komma till muk.
men när vi kom hade dom stängt :( hemskt jag veeeeet! ialla fall vi hade
tråkigt men vi ringde ut Magda och vi mötte henne vid södra station. vi
drog till donken och typ åt xd aa det var min kväll asså ! och Elsa slaggar
hemma hos mig ! vi har typ spelat black ops och kollat på mean girls 2 den
är gryyyymmm assååå ! aja men nu sitter Elsa på wc och skiter ;) puuus


Postat av: Vendela

aleeex!! byt tbx till din gamla header!!!! :D <33

2011-02-05 @ 13:12:12
URL: http://febby.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback