dagen

Glömde bort bloggen! :( men sa berätta min dag lite.
först sov Elsa över hos migjag vaar yppe typ
till 5 och Elsa typ till 10. aa vi spela balck ops hela natten.
när vi vakna så gick vi till Kina resturangen
och åt buffe och jätte god coccos glass mm :D
sen rog vi hem till Elsa och möte Oliver vid skånegläntan.
men Elsa var tvungen att dra så jag och Oliver gick vi och mötte
Henke. vi drgo till Sf och tänkte gå på bio men vi årka inte och Oliver
hade inte pengar :/ aa men vi satt typ där i en timme. men vi ringde ut
Magda som kom dit. men Oliver och Henke skulle hem och äta. så
jag och Magda drog hem till och städa xd aa men Oliver kom hit
och Nu sitter jag och Magda och Oliver hemma hos mig och kollar
på american pie. puuus ;)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback