min kväll :D

Kvällen börja med att jag först träffa Oliver & Cw vid Tantos pizzia. sen typ
träffa vi Sofie och Krippe som redan var med varandra. vi skulle till muk men
mötte Magda innan vi drog till muk. vi var där snacka spela pingis och sånt.
efter stund stack sofie vi följde henne till bussen. efter det gick vi tillbakas
till muk där mötte vi på Mikkel.. aa men nu är jag ialla fall singel :D (stolt)
haha nej mena inte så.. nä men vi gick in typ chilla och sånt. sen stack Cw
efter ett tag så stack Oliver sen stack Krippe!? nä men Magda följde mig hem
för hon skulle hämta en grej. nu har jag snackat lite med Cw för han råka lägga
på på mig :/ aja puuus måste typ sova godnatt :D



Postat av: tekka §

fett kung kväll!

2011-02-04 @ 17:44:38
URL: http://tekkas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback