TAGIT HÅL I ÖRAT

hello sötnosar!
dagen börja med att Anastasia och Elsa kom hem till mig vi skulle
vänta på min pappa. pappa kom och hämta mig Elsa och Anastasia.
vi hämta Magda så åkte vi hämta mina syskon från dagis. efter det
så åkte vi och ta hål i mina öron! yey :D efter det så stack dom så
jag mötte Oliver vi åt kebab xd efter det så mötte vi kalle han skulle
sncka med mig om nåt. men vi tre stack till muk vi satte oss och
kolla på film då kom Henke. vi var ute en stund jag ville gå hem men
dom typ drog mig och slog mig om jag gick hem så fick stanna... :(
aja sen gick jag och mötte min mamma så nu är jag hemma ialla fall.
har tyvär inga bilder för jag har min kamera hemma hos Elsa..



Postat av: tekka §

Fett fint, hur länge måste du ha i dina läk örhängen ? :DD<3

2011-01-28 @ 22:40:56
URL: http://tekkas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback