Helgen

vet ni hur kul jag har haft idag och igår!? först fira jag valborg med Elsa och min pappa+hans familj vi hade skit kul men iris hade med sina kompisar och dom brotta ner mig och Elsa och ville rida -.- idah börja jag bråka med min styvmamma men skit i det ni. men idag var jag och Elsa klättra på kläterväg med hennes familj. vet ni hur högt det va !? det var min första gån klarade hela en gång :D (stolt) sen drog vi och åt på Mc. bilder kommer sen hoppas jag. efter det så åkte jag hema till Elsa vi var dä en stund sen drog jag hem. nu snackar jag med Elsa i skype.

Postat av: johanna

sv; hej! ja, den finns kvar.

bor du i göteborgsområdet? så du kan mötas upp? kram

2011-05-01 @ 19:57:48
URL: http://johannabry.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback