galen kväll med folk


tja bloggen! kom precis hem. har varit med skit mycket folk!  först träffade jag Henke. vi drog till muk och spela ett spel eller vad det var.. sen drog vi till mc för att möta Elliot Linus och ceasar. dom började springa från polisen och sånt så jag stack. då ringde Malick och fråga om jag ville göra ngt jag sa ja. drog till sofia skolan men på vägen träffa jag först Fredrik han gick i min gamla skola tills han sluta. kul och träffa honom vi prata en stund. sen träffa jag Kajsa, Ellen, tess och regina. prata en stund med dom men var tvungen att dra. mötte Malick och hans kompisar, Lukas jack och 3 andra. men jag och Malick drog fort så åkte vi typ buss lite överallt. kom precis hem skönt är skit trötta ska sova. God natt bejbs


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback