@på bussen

nu sitter jag på bussen not hede. där ska vi åka skidor! sitter med massa av mina kompisar.

Postat av: Underbara bakverk

Planen är att min blogg ska bli kokbok innan sommaren.



Därför gör jag nu lite forskning tills dess. Hade varit jätte gulligt om du ville svara på en fråga för att hjälpa till :)



Vad bakar du helst?



Cupcakes

Tårtor

Små kakor

2012-04-11 @ 14:44:36
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Postat av: Underbara bakverk

Planen är att min blogg ska bli kokbok innan sommaren.



Därför gör jag nu lite forskning tills dess. Hade varit jätte gulligt om du ville svara på en fråga för att hjälpa till :)



Vad bakar du helst?



Cupcakes

Tårtor

Små kakor

2012-04-11 @ 14:44:36
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, har bloppis på min blogg kika gärna in! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-04-14 @ 15:08:01

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback