Hiss & Diss




Jag hissar uggs! :D jag har ju tipsat uggs till er men nu hissar jag det.dom är skit sköna har
haft 4 par men sålde 2 par så nu har jag 2 par kvar och jag älskar dom. använder uggs på
varje vinter och iblan på hösten ( när det inte rengnar ) det som är dåligt är att dom inte tål
vatten och inte så mycket snö men man får spray till dom. men dom är skit sköna ialla fall
så jag HISSAR dom :)


Falska vänner ! jag har haft många falska vänner dom har inge respekt eller nåt. många
falska vänner är att dom vill ha pengar eller snackar skit om den personen bakom ryggen.
jag tycker det är en dålig av den personen och lågt. har haft många men man ska bara
skita i den personen för du är mycket mer värd det. ;) det var min diss


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback