Home sweet home


Nu är jag hemma har varit i skrapan med Elsa sen drog
vi till Mariaskolan och träffa Anastasia och gamla klass
kompisar. sen stack Anastasia så jag och Elsa drog till
stallet. aja nu är jag hemma har frusit ihjäl för jag hade
tunna tights och en skinjacka. inte bra! säger jag bara..
aja bloggar mer sen!


Postat av: Pappa

Klä på dig ordentligt lilla älskling!

2011-03-10 @ 19:17:08
Postat av: jasmin

sv: hej hjärtat, jag blev rånad på 7800 kr i helgen så jag är bokstavligt talat pank nu för att införskaffa armbandet. men jag hör av mig så fort jag samlat ihop lite pengar hehe. hoppas det finns kvar då med :)

2011-03-10 @ 19:20:02
URL: http://jazii.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback