En rolig dag men ändå konstig

Hejjj! idag har det varit en jätte bra dag:)

först var jag med Deni♥ i Liljeholmen vi såg

Tristan Elliot &  Linus & ceasar och Cw

denni och jag kolla runt i affärer.

vi åkte till Zinken vi var där en stund och då kom Elliot och Linus och Ceaser

och tog mina grejer så jag sprang efter dom ett bra tag.

aja sen var Deni tvungen att gå hem:(

men på vägen hem till mig när jag skulle hem
så skrek nån Alex!!!!!!!!
och jag kolla bak då var det Hedda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333
jag var en stund med Hedda och Emma och Magda.

Har massor med bilder men hittar inte min kamera sladd  :(
aja Hej då!




                                                                                                        


Postat av: deni

Men alex ! Lägg ut bilderna vi tog :O <333

2010-06-18 @ 18:35:00
URL: http://randoom.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback