flum dag!

rolig dag med Elsa, Emma, Hedda, Anastasia, Henke, Oliver, Cw.

först var jag och Emma,Elsa , Anastasia på subway och åt

efter det så gick vi och mötte Cw vid tunelbanan. Anastasia och Cw skulle
typ åka tillsamans så Elsa och jag följde efter väldigt läng nästan ända hem
och dom bor fett långt ifrån zinken. elsa och Alexandra var typ borta.
senare så satt vi på tåget hem men vi glömde att vi skulle av
så vi råka åka vidare. senader gick jag och Elsa till muk och träffa Emma och Hedda där.
senare kom Henke och Oliver till muk. sen stack Elsa, Emma, Hedda hem så jag var kvar med Oliver och Henke. först spela jag och oliver biljard sen stack vi till en butik och köpte grejer. vi bara ute och chilla. på vägen hem så mötte jag Adam vi snacka lite och rökning sen kom mamma och mötte mig.




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback