sommar 2010 var bäst!


Elsa när hon bada.


Jobba en hel da på cola


ute med Hedda. vet inte vad vil skulle göra


Kollo med Elsa & Olivia



Ballbreaker med Elsa


midnatts loppet med Elsa och Magda tror jag.


skolavslutningen ! saknar Mariaskolan



UNG 08 med Emila & Elsa



vet fan vad jag och Elsa gjorde.


shopping med Emma


En annan dag shopping med Emma


grönan med Elsa & Johanna


Grönan med Elsa.


Zinken med Elsa


Kollo med Elsa & Olivia & Matilda


Middag med Familjen & kompisar


Elsa & Julia och hennes kompisar + Håkan


En solig dag med Elsa & Emma & en stund med Mikkel


HAHAHA! Elsa & Emma


Stallet med Elsa & Billy


shopping med Elsa på coop


Stranden med Elsa + min familj


ute med Henke Oliver


ute i stan med Elsa


Hahaah jag och Guldmannen


timmis med Elsa och Emma



ung 08 + Kissie


ute i stan och träffa Asiat




det finns mer bilder från sommaren! men dom är lite privata.




Postat av: Elsa

Jag saknar dig ! <3

2010-10-16 @ 23:37:19
URL: http://aboutone.blogg.se/
Postat av: aLva

Fantastika bilder!! ;)

Mariaskolan saknar dig med, varför var du tvungen att sluta? :(



Den där restaurangen där du sitter med familj+vänner är precis mittemot där jag bor, haha! ^-^

2010-10-17 @ 12:03:15
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: heddAAAA :DD

Asså jag hatar den bilden på mig, buhuhuhhuhhhuhuhhuhuhhuhhhuuh :CC



jaja <3

saknar dai<33

2010-10-17 @ 17:49:24
URL: http://cho.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback