Min dag i skolan

Tja! På morgonen så ringde Gaby och sa att vi skulle gå på museum. Så jag fick jag springa till bussen och såklart missar jag den. L aja fick vänta. när jag kom hade då hade dom redan gått så jag fick åka taxi med Gaby dit. När jag kom dit så kom Patrik och mötte mig vid ingången till  Nationlmuseumet. Vi gick in museumet där var min klass och gick upp för en lång  trappa den var jätte lång. Vi gick in där var det tavlor vissa var fula visa andra var fina och andra va konstiga. Men vi gick där en stund och kolla på tavlorna. Men när det var dags att äta lunch så åt vi mcdonalds alla typ åt big mac. Efter det så gick vi till livrustkammaren. Där var det utrustning från våra gamla kungar. Vi såg doms kläder vapen, utrustning hos hästarna, smycken såg kronan och alla smycken dom måste va värda massor med miljoner kanske mer. Men det var lite kul. Men sen när jag var påväg hem så var jag lite på humör men när vi satt på bussen så blev jag lite på bättre humör vi snacka om roliga grejer med Patrik eller vi reta med han att vi sa att han var gammal och kunde inte få barn HAHAHA! Men vi hade roligt på bussen tillbaka hon som satt bakom Patrik på bussen skratta när vi reta honom. När vi kom till skolan så var det bara jag och jennie-lee och Patrik kvar för dom andra hade redan skrivet logga men jag och jenni-lee skulle skriva på datan därför vi följde med tillbaka till skolan.   Xoxo Alexandra J



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback