natt bloggar


Natt bloggar! idag  ska Anastasia och Elsa sova över hos mig. vi var först på muk
det var coolt 8) vi hade kul på muk kan vi säga. nu sitter Elsa snackar med Tristan.
och jag & Anastasia sitter smsar men jag vet inte vem Anastasia smsar? när vi var på
väg hem så hade vi fett kul Anastasia typ kissa på sig vi träffa också massor med pedofiler xD
när elsa typ brotta ner Anastasia då kom det massor med killar emot oss och sa snöbolls krig!!
och då sprang vi iväg och skrek HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
sen blev Anastasi
a kåt ? xD ja det är ju Anastasia. men klockan är 1:49 jag tror innte nån
läser det här så sentxD men aa nu ska vi *********** ??? ja det får ni inte veta.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback