bloppis


magtröja storlek xxs men passar mig med s, 100 kr

leggings med spets ( såklart får ni med legginsarna under) 100 kr

magtöja aldrig använd storlek 38 (har prislappen kvar) 90 kr

magtröja aldrig använd 100 kr
storlek  s

leggins storlek xs men är som s. 100 kr

HAHAHA jag är så töntig det är ju ingen som vill köpa mina fula kläder :(

Postat av: Melissa :)

Hej Alex, har en fråga. Dom två första plaggen, magtröjan med spets och legginsen under. Är dom sålda eller "paxade"? Då jag inte har en blogg kan du skriva till mig på fb eller msn eller nåt sånt :)

2011-08-23 @ 22:10:46
Postat av: YASMINE YASSEH BELKHOKH@FACEBOOK

magtröjan aldrig använd, sen magtröjan med spets;)

men sänk priset för de dyrt... skriv på facebook

2012-03-29 @ 10:02:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback