Hedda gästbloggar :p

Tjo!
Jag är en av Alexissss bästa vener :D
Jag heter Hedda, är tretton år och gillar glass 8)
Jag "gästbloggar" på Alexs blogg för att hon gästbloggade på min, vi har våra bloggar på samma konto eftersom att hennes blogg blev hackad förritiden :D
Alexis är asiat hiheuehasjjheuehuajh ;D
MIN BLOGG ALLIHOPA!!!!!
Jag och Alexis gick på samma skola förut med sen bytte hon.
Okej,,,,,, just nu lyssnar jag på musik..,,,...,, glöm inte att besöka min bloggg,,,....,,,
HEDDA HEDDA HEDDA HEDDA HEDDA HEDDA
Här er en bild påmig förresten :3
Och den här tanten liknar jag ..,-..,..
Sexig eller hur? Så ska jag se ut när jag blir stor.. och döpa om mig till Gudrun osså!!
GLÖM INTE ATT BESÖKA MIN BLOGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback