Sweethearts

Tja brudar/killar
igår var jag ute med Cw & Anastasia & Elsa &Emma & Hedda & Oliver. först var typ jag med Elsa
och Anastasia i liljeholmen. vi åt där och fixa lite grejer. vi åkte hem till Elsa efter liljeholmen. där
mötte vi Emma och Hedda vi var hos Elsa en stund.sen stack jag och Elsa på bio efter det
så mötte vi killarna och gick hem till Elsa där dom andra var och så hände det en grej men
vill inte ta upp det på bloggen. men sen så slagga Anastasia här. swt var en bra dag !
________________________________________________________________________________
God morgon sötnosar
vi vakna klockan 11 och Anastasia måste snart börja fixa sig snart för hon måste dra snart. men nu
sitter jag och Anastasia och kollar på film på nån randoom film som inte vad den heter. xd vi ska snart
typ äta frukost nsart. aja vi hörs sen puuss ;)


sorry att jag har börjat sätte nåt över mitt ansikte men jag var osminkad



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback