Fredags kvällen

Nu har jag kommit hem, skönt var förs med Henke och Oliver. vi åt på subway sen drog vi till ringen och jag kolla lite i affärer. sen drog vi till Muk eller Henke skulle äta så jag och Oliver drog till muk. sen träffa såg jag Huggo, mikkel och elias. senare kom henke men sen stack Oliver och Henke så jag var mobbad :( nä men blev kompis med nåra tjejer som heter Ellen, Tess och kajsa. skit snälla tjejer va med dom en stund. på vägen hem så gick jag och Ellen sammma väg så vi gick tillsamans. vi snacka i mobilen när jag skulle gå själv. det var min kväll :D

Postat av: Sofie ♥

hej jag är inte intreserad av dina converse det är nån som har skrivit mitt namn i jätte många ''bloppisar''

2011-03-25 @ 22:55:30
URL: http://sofiebjuresjoo.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback